- dostępny na stronie internetowej chrzanow.pl oraz na stronach internetowych przedszkoli oraz w wersji papierowej w każdym przedszkolu
- można ustalić rankingową kolejność przedszkoli, do których rodzice chcą zapisać dziecko, gdyby nie zostało zakwalifikowane do przedszkola wskazanego na wstępie, np. w 2 kolejności, w 3 kolejności itd.
- kartę należy złożyć w terminie 1 -31 marca do przedszkola wymienionego na pierwszym miejscu
- rodzice składają więc tylko jedną kartę w jednym przedszkolu, bo na niej zapisują kolejne przedszkola wg własnej listy rankingowej.
Karta zapisu dziecka do przedszkola - PDF
Karta zapisu dziecka do przedszkola - RTF
WYKAZ PRZEDSZKOLI SAMORZĄDOWYCH Z TERENU GMINY CHRZANÓW
Jeżeli rodzice pragną posyłać dzieci do przedszkola również w sobotę, w godz. 7 – 15 – niech zapiszą dziecko do Przedszkola Samorządowego Nr 11. Jeśli potrzeby będą większe, również kolejne przedszkole będzie pracowało w sobotę BEZ DODATKOWYCH OPŁAT!!!
Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami oferujemy:
W Przedszkolu Samorządowym Nr 10 z oddziałami integracyjnymi
- realizujemy zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci posiadających opinie o potrzebie wczesnego wspomagania. Zajęcia te odbywają się z udziałem rodziców
- integrujemy dzieci niepełnosprawne z grupą i środowiskiem lokalnym
- prowadzimy rewalidację dla dzieci, które posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z zaleceniami Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
- posiadamy gabinety specjalistów bogato wyposażone w pomoce i sprzęt specjalistyczny
- dysponujemy salą do ćwiczeń terapii ruchowej i ćwiczeń rehabilitacyjnych, salę polisensoryczną wyposażoną w światłowody i inne urządzenia, służącą do wielozmysłowej stymulacji dziecka
- posiadamy bardzo dobrze wyposażony gabinet logopedyczny z nowoczesnym sprzętem komputerowym wraz z oprogramowaniem do terapii oraz diagnozy dziecka
- dysponujemy szeregiem programów komputerowych do prowadzenia terapii pedagogicznej dziecka jak również diagnozy jego rozwoju.
W Przedszkolu Samorządowym Nr 11 przyjmujemy dzieci upośledzone w stopniu znacznym i głębokim, w wieku od 3 do 10 lat.
- proponujemy zajęcia edukacyjno –terapeutyczne prowadzone metodami:
„Dotyk i komunikacja” - program rozwijający percepcję wzrokową M. Frosting
- program ruchu rozwijającego W Sherborne
- metoda „Dobrego startu” Bogdanowicz
- integracja sensoryczna
- arteterapia – terapia przez sztukę
- praca z materiałami naturalnymi – wychowanie dotykowe
- program stymulacji wielozmysłowej.