W czasie ograniczeń w związku ze stanem epidemii USC załatwia sprawy:
OSOBIŚCIE
- rejestracja zgonów bez wcześniejszego umawiania się,
po uzgodnieniu telefonicznym
- oświadczenie o uznaniu ojcostwa,
- oświadczenia o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
- odbiór dowodu osobistego,
ELEKTRONICZNIE
- rejestracja urodzeń,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
- wydawanie zaświadczeń,
- złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego,
- złożenie wniosku w sprawach meldunkowych (zameldowanie i wymeldowanie).
W celu uzyskania informacji, w jaki sposób może być załatwiona Twoja sprawa, skontaktuj się z pracownikiem:
- w prawach dot. rejestracji stanu cywilnego – 32 7585197,
- w sprawach dotyczących dowodów osobistych - 32 7585194,
- w sprawach dotyczących ewidencji ludności - 32 7585193.
Szczegółowe zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Chrzanowie