W związku z tym z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Chrzanowie, Al. Henryka 20, przez okres 30 dni, tj. od 12.05.2022 r. do 13.06.2022 r. włącznie, w poniedziałki w godzinach od 7:00 do 17:00, wtorki – czwartki w godzinach od 7:00 do 15:00 i w piątki od 7:00 do 13:00 (po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty z pracownikiem Urzędu - telefon do kontaktu: 32 75 85 121).
Dodatkowo raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z załącznikami oraz uzupełnieniami upubliczniono jako załącznik do obwieszczenia o przystąpieniu do przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko, które zostało zamieszczone na stronie: https://bit.ly/3szHlzb
Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w ww. terminie.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w następujący sposób:
- w formie pisemnej - Urząd Miejski w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, Al. Henryka 20,
- ustnie do protokołu - Urząd Miejski w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, Al. Henryka 20 (pokój nr 21- parter),
- za pomocąśrodków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: os@chrzanow.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Zgłoszone uwagi i wnioski rozpatrzone zostaną przez Burmistrza Miasta Chrzanowa w toku ww. postępowania, a odniesienie się do nich będzie miało miejsce w uzasadnieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.