W regionie 101 konkurują ze sobą: Razem Dla Szkoły - Stowarzyszenie Przy SP W Myślachowicach, Stowarzyszenie Chrzanowskich Cyklistów, Placówka Wsparcia Dziennego Świetlica „PLUS” W Trzebini.
Podczas głosowania, które trwa od 17 czerwca do 14 lipca, klienci sklepu będą mogli zagłosować na najatrakcyjniejszy i najpotrzebniejszy – według nich – projekt. W jaki sposób? Wystarczy zrobić zakupy w Tesco, a otrzymany wraz z paragonem żeton wrzucić do urny.
Chrzanów i okolice – w tym regionie rywalizują ze sobą następujące projekty:
- Razem Dla Szkoły - Stowarzyszenie Przy SP W Myślachowicach
Jesteśmy FIT! - Stowarzyszenie Chrzanowskich Cyklistów
Projekt: Organizacja Rajdu Rowerowego Chrzanowskich Cyklistów 'Biblioteka na dwóch kółkach" w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu - Placówka Wsparcia Dziennego Świetlica „PLUS” W Trzebini
Projekt: Nauka - Lubię to!
W VI edycji programu w każdym ze 125 mikroregionów przyznane zostaną trzy granty,
w wysokości 5 000, 3 000 i 1 000 złotych.
Każdy głos się liczy!
Głosowanie to czas, w którym mieszkańcy łączą swoje siły i walczą o najlepszy według nich projekt. Doceniamy ich ogromne zaangażowanie i w związku z tym postanowiliśmy ułatwić dostęp do oddania głosu wszystkim klientom – przy każdej kasie samoobsługowej znajdzie się pojemnik z żetonami. Wprowadzona przez nas nowa formuła odbioru żetonów jest szansą na oddanie głosu przez klientów, którzy korzystają z bardziej nowoczesnych form robienia zakupów. - mówi Daria Kulińska, Dyrektor ds. Komunikacji Tesco.
Listę wszystkich projektów, na które można głosować w sklepach Tesco w ramach VI edycji programu „Decydujesz, pomagamy” oraz dotychczasowo zrealizowane projekty można znaleźć na stronie programu www.tesco.pl/pomagamy
Partner strategiczny: www.fundacjatesco.pl , partner merytoryczny: www.stocznia.org.pl
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych, funkcjonującą na polskim rynku od 1995 roku. Struktura sieci składa się na blisko 350 sklepów – od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma oferuje klientom produkty ponad 3700 polskich dostawców, co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 4 milionów klientów. Firma od lat konsekwentnie angażuje się w działania społeczne prowadząc programy edukacyjne – „Od uprawy do potrawy”, promując zdrowy styl życia oraz podejmując wiele inicjatyw społecznych takich jak program „Decydujesz, pomagamy”, zbiórki żywności dla potrzebujących czy walka z marnowaniem żywności nie tylko w ramach własnej sieci, ale w całym łańcuchu dostaw. Więcej informacji: www.tesco.pl
Fundacja Tesco powstała z inicjatywy Tesco Polska w 2012 roku jako kolejny krok w rozwoju strategii zaangażowania społecznego i długofalowych działań charytatywnych realizowanych przez firmę Tesco. Celem działania Fundacji jest wspieranie wartościowych inicjatyw i projektów społecznych, ukierunkowanych na pomoc dzieciom i młodzieży oraz integracje i zaangażowanie na rzecz wspólnego dobra społeczności lokalnych. Fundacja realizuje programy pomocowe w obszarach związanych z pomocą społeczną, edukacją i ochroną zdrowia. Za swoją działalność została wyróżniona odznaką „Przyjaciel Dziecka” oraz tytułem „Filantrop Krakowa A.D. 2014” oraz medalem ”50 Lat dla Zdrowia Dzieci” Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Więcej informacji: www.fundacjatesco.pl
Fundacja Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” powstała, aby rzetelnie
i krytycznie opisywać wyzwania dotyczące życia społecznego w Polsce. Opracowuje i upowszechnia innowacyjne rozwiązania, które mogą pomóc sprostać tym wyzwaniom. Szuka ich, łącząc perspektywę badaczy-akademików i aktywistów społecznych oraz podejmując działania koncentrujące się na kluczowych zagadnieniach: rozwoju wspólnot lokalnych, innowacjach społecznych, wolontariacie oraz partycypacji obywatelskiej. Więcej informacji: www.stocznia.org.pl
Kontakt dla mediów:
Joanna Żołnierska
Email: j.zolnierska@gardenofwords.pl tel. +48 22 829 85 72 w. 63
tel. kom. +48 512 352 178