Wydział Organizacyjny
Dyrektor wydziału: Ewa Grześkowiak-Deszcz
I piętro, pok. 45 - tel. 32 75 85 145
I piętro, pok. 46 - tel. 32 75 85 146
I piętro, pok. 48 - tel. 32 75 85 148
e-mail: org@chrzanow.pl
Zadania szczegółowe obejmują:
1. Zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Urzędu.
2. Prowadzenie Dziennika Podawczego oraz organizowanie obiegu informacji wewnętrznej.
3. Obsługa sekretariatu Burmistrza i jego Zastępcy.
4. Prowadzenie rejestrów:
4.1 zarządzeń Burmistrza,
4.2 upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza,
4.3 skarg i wniosków,
4.4 kart informacyjnych,
4.5 pieczątek i pieczęci,
4.6 przyjęć stron przez Burmistrza i jego Zastępcę,
4.7 Centralnego Rejestru Informacji Publicznej,
4.8 zapytań prasowych,
4.9 petycji,
4.10 ankiet.
5. Prowadzenie ewidencji pozostawania pracowników w budynkach Urzędu poza godzinami pracy.
6. Koordynacja sprawozdawczości statystycznej Urzędu w ramach Portalu Statystycznego.
7. Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem budynków Urzędu w zakresie zaopatrzenia w media: dostawę wody, energii elektrycznej, ciepła oraz wywozu nieczystości stałych i ciekłych.
8. Wykonywanie remontów i napraw budynków oraz jego pomieszczeń.
9. Prowadzenie spraw związanych z ochroną budynków, zabezpieczeniem mienia, zapewnieniem bezpieczeństwa pod względem p.poż. i bhp oraz prawidłowym funkcjonowaniem systemów łączności.
10. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w: materiały kancelaryjne, druki, taśmy, tonery, meble, prasę, wydawnictwa specjalistyczne oraz inne materiały i artykuły niezbędne do sprawnej organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych.
11. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w odzież roboczą.
12. Zapewnienie osobom skierowanym do wykonywania prac społecznie użytecznych na terenie Gminy odzieży ochronnej, roboczej, wody butelkowanej oraz niezbędnych narzędzi do wykonywania przydzielonych prac porządkowych.
13. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w wodę z dystrybutora oraz butelkową.
14. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi Urzędu.
15. Współpraca z organami i instytucjami w zakresie wywieszania na tablicach informacyjnych Urzędu ogłoszeń, zawiadomień i innych informacji wynikających z przepisów prawa.
16. Współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy w zakresie organizacyjnym.
17. Prowadzenie archiwum zakładowego oraz współdziałanie z archiwum państwowym.
18. Współdziałanie w organizacji wyborów do Parlamentu Europejskiego, organów przedstawicielskich w Rzeczypospolitej Polskiej, organów samorządowych oraz referendum.
19. Gospodarka samochodami służbowymi Urzędu.
20. Zapewnienie czystości i porządku w budynkach oraz ich otoczeniu.
21. Opracowywanie i realizacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Organizacyjnego.