Osoba odpowiedzialna: |
Pokój nr 41, Ip.
Tel. 32 75 85 141
|
Opis: |
|
Wymagane dokumenty: |
1. Wniosek
2. Załączniki do wniosku:
• aktualny odpis Księgi Wieczystej
•ewentualne dokumenty potwierdzające następstwo prawne
• odpis decyzji administracyjnej, aktu notarialnego, orzeczenia sądowego (na żądanie urzędu)
|
Opłaty: |
Bez opłaty skarbowej |
Miejsce składania dokumentów: |
Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
pokój nr 1- Dziennik Podawczy |
Termin załatwienia sprawy: |
• odpowiedź na złożony wniosek w terminie
1 miesiąca,
• załatwienie sprawy w terminie około trzech miesięcy od powiadomienia o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku
|
Podstawa prawna: |
art. 32 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami |
Tryb odwoławczy: |
Brak |
Uwagi i dodatkowe informacje: |
Ubiegający się o nabycie:
• ponosi koszty sporządzenia operatu szacunkowego, wykonywanego na zlecenie Urzędu Miejskiego przez rzeczoznawcę majątkowego,
• w razie rezygnacji z zamiaru nabycia, wnioskodawcy nie przysługuje roszczenie do gminy o zwrot poniesionych kosztów,
• nabywca ponosi koszty umowy notarialnej oraz opłaty sądowej
|