Osoba odpowiedzialna: |
|
Opis: |
|
Wymagane dokumenty: |
Zgłoszenie do eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie większej niż 5 m3/d |
Opłaty: |
|
Miejsce składania dokumentów: |
Urząd Miejski w Chrzanowie
Al. Henryka 20
pokój nr 1 - Dziennik Podawczy |
Termin załatwienia sprawy: |
|
Podstawa prawna: |
Art. 152 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami) |
Tryb odwoławczy: |
|
Uwagi i dodatkowe informacje: |
Prowadzący instalacje jest zobowiązany jest do zgłoszenia przed rozpoczęciem jej eksploatacji.
Zgodnie z art. 152 ust. 4 ustawy Prawo ochrony środowiska – do rozpoczęcia eksploatacji instalacji można przystąpić, jeśli organ właściwy do przyjęcia zgłoszenia w terminie 30 dni od daty doręczenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji. |